ÀREA PROFESSIONAL
VENDA
D’ENTRADES
APLICACIÓ
DEL MMVV

NOTÍCIES

Dimarts, 15 de setembre de 2015

El MMVV i InstaOsona estrenen concurs a Instagram

L’organització del Mercat de Música Viva de Vic i InstaOsona impulsen, per primer cop, un concurs d’Instagram coincidint amb la celebració del MMVV. Entre el 17 i el 21 de setembre, tothom que pengi fotos relacionades amb MMVV a aquesta xarxa social optarà a premi. El guanyador s’endurà un abonament per a l’edició del 2016 del MMVV.

Per participar al concurs, cal etiquetar les fotos amb els hashtags #mmvv i #instaosona, i seguir els perfils del @mercatmusicavic i @instaosona a Instagram. El concurs no té límit de participació i cadascú pot publicar tantes fotos com vulgui.

Un cop es tanqui el concurs, el jurat, format pels gestors d’InstaOsona i els organitzadors del MMVV, decidiran el guanyador. Es valorarà que la imatge reflecteixi l’essència del MMVV i també es tindrà en compte l’originalitat i la qualitat artística de les imatges.

Amb més de 2.800 seguidors a Instagram i amb 32.000 fotos etiquetades amb el hashtag #instaosona, InstaOsona s’ha consolidat com la comunitat instagramer a la comarca. Des de la seva creació ja ha organitzat més de 30 concursos.




Instagram: @ mercatmusicavic @instaosona
Twitter: @MercatMusicaVic @instaosona
Facebook:
www.facebook.com/MercatMusicaVivaVic www.facebook.com/instaosona
 

Comparteix aquesta pàgina...

 

ESTUDI D’IMPACTE ECONÒMIC DEL MMVV

Descarrega l’informe en format pdf: 2012 / 2013 / 2014 / 2015

-->